.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خط توليد خودروهاي عمومي ون در گيلان
مديرعامل ايران خودرو از راه‌اندازي خط توليد خودروي ون يا ميني بوس پس از بررسي در استان گيلان خبر داد.

مديرعامل ايران خودرو از راه‌اندازي خط توليد خودروي ون يا ميني بوس پس از بررسي در استان گيلان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  ايرنا، " دكتر منوچهر منطقي" عصرروز شنبه در نشستي با استاندار و مديران شهرصنعتي رشت افزود: گيلان ازنظر نيروي انساني، ترانزيت كالا و كريدور شمال به جنوب داراي مزيت و استعداد است، لذا خدمات پس از فروش خودرو در اين منطقه به دليل توريستي بودن حائز اهميت است.

وي گفت به‌همين منظور مركز منطقه‌اي خدمات پس‌از فروش ايران خودرو شمال كشور در استان گيلان ايجاد مي‌شود.

منطقي ادامه دادبا توجه به وجود واحدهاي توليد قطعات خودور در گيلان زمينه توسعه،افزايش كميت و كيفيت توليدات اين واحدها نيزاز ديگر برنامه هاي ايران خودرو در اين استان است.

وي با اشاره به سرمايه‌گذاري ايران خودرو در بخش حمل و نقل دريايي به منظور صادرات راحت تر توليدات اين كارخانه‌افزود: گيلان در اين زمينه‌داراي مزيت است.

مديرعامل ايران خودرو همچنين از همكاري ايران خودرو بااستانداري گيلان در زمينه راه‌اندازي واگن و قطارهاي شهري براي شهر رشت خبر داد.

استاندار گيلان نيز در اين نشست گفت: گيلان در مسير كريدور شمال به جنوب قرار دارد و به مركزيت مجموعه ايران خودرو از نظر جغرافيايي نزديك است.

"علي عبداللهي" افزود: اين استان از نظر زيرساخت‌هاي لازم مانند راه آهن و آزاد راه بسيار مناسب است و زمان حمل و نقل را كاهش مي‌دهد.

وي با اشاره به موقعيت مناسب بندرانزلي براي صادرات و واردات كالا گفت:
هم‌اكنون ظرفيت اين بندر شش ميليون تن است كه به هشت ميليون تن افزايش مي‌يابد.

عبداللهي ادامه داد: يك هزار و ‪ ۴۰۰‬كشتي سال گذشته در بندرانزلي پهلو گرفتند كه ‪ ۴/۵‬ميليون تن كالا صادر و وارد كشور كردند.

وي از وجود نيروي انساني تحصيل كرده و مستعد به عنوان مهم‌ترين ويژگي استان گيلان ياد كرد و افزود: بخش كشاورزي استان جوابگوي اين نيروي جوان نيست، لذا بايد بخش صنعت گيلان فعالتر شود.

استاندار گيلان اضافه كرد: كشورهاي آسياي ميانه نيز ارتباطات خوبي با گيلان دارند و قراردادهاي همكاري خوبي با اين استان منعقد كرده‌اند.

وي همچنين از وجود منطقه آزاد بندر انزلي به عنوان ديگر مزيت گيلان ياد كرد و گفت: عوامل ايجاد صنعت در استان فراهم است و ايجاد خط توليد خودرو با توجه به وجود كارخانجات توليد قطعه و توسعه آن مورد توجه استان نيز قرار دارد.

عبداللهي همچنين خواستار ايجاد مركز نمايندگي ايران خودرو شمال كشور در رشت شد و افزود: گيلان مي‌تواند مركزيت استان‌هاي اردبيل، مازندران و گلستان را در اين زمينه داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.